Order kat sini ye..

NAME :
STATUS : DEALER
MINI DEALER
RESELLER
PHONE NO.
ADDRESS :
ITEM CODE & QUANTITY
PAYMENT METHOD :
EMAIL ADDRESS :
URL/ LINK :

Click here to create your own form.

:..Ambar kenanga..:

suatu perubahan dlm stylobubble...

kini kami merupakan ejen rasmi produk AMBAR KENANGA
antara produk AMBAR KENANGA :

2. PRODUK TRADISIONAL
kenapa saya menjadi ejen AMBAR KENANGA??

"kerana saya telah menggunakan AMBAR KENANGA setelah melahirkan 
anak kembar saya pd Jan 2009 yg lalu...ingin saya berkongsi pengalaman saya sepanjang menggunakan
produk ini...
saya menggunakan SET BERSALIN IBU sepanjang tempoh berpantang..
bayi kembar saya lahir pramatang dan mereka berada di NICU dlm tempoh masa yg agak lama lbh kurg 30 hari. Ibu saya telah membeli SET BERSALIN IBU (SBI) tanpa pengetahuan saya...
makcik2 dan jiran2 bertanyakn ttg set bersalin yg saya ambil dan saya memberitahu bahawa saya mengamalkan SBI....setelah membaca isi kandungan SBI, merekan mengatakan 
bahawa produk ini sgt bagus...tak perlu minum air akar kayu, tak perlu minum air kunyit etc...
dari situ, saya merasakan set bersalin ini sgt bagus....

setelah seminggu hari bersalin, saya mengalami 'tumpah darah' yg mengejutkan...
tiba2 shj darah berketul2 keluar..ketika itu saya sedang berdiri di dpn pintu..
saya amat terkejut lalu memanggil ibu saya..
ibu saya mengatakan bahawa itu adalah darah kotor yg masih tersisa di dlm rahim saya..
darah itu harus dikeluarkan...alhamdulillah, bila darah kotor kaluar je, 
badan saya terasa ringan dan selesa...

insyaAllah ada rezeki, mengandung lg saya akan tetap menggunakan SBI"

sila klik pada produk di atas utk mengetahui kelebihan produk ini...

0 tukang merapu:

Post a Comment